Dacă ești nemulțumit de produsele cumpărate de la www.motorteam.ro sau www.motociclete-suzuki.ro și vrei să renunți la cumpărare și implicit să primești banii înapoi, poți să aplici pentru procedura de retur a produselor în maxim 14 zile calendaristice, conform dispozițiilor Ordonanței de Guvern nr.130/2000, privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță.

Termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:
- pentru produse, de la data primirii lor de către Client;
- pentru servicii, din ziua încheierii contractului;

Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicație la distanță.

Dreptul de retur în 14 zile calendaristice se adreseaza doar clienților care au achizitionat produse online de pe site-ul www.motorteam.ro sau www.motociclete-suzuki.ro 

 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului." De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului

Clientul poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii :

a) coletele prezinta deteriorari severe ;
b) produsele au fost livrate / facturate gresit ;
c) produsele prezinta defecte de fabricatie ;
d) produsele au marimi eronat comandate de catre client.

- Clientul se obliga sa notifice MOTOR TEAM , intentia sa de a returna produsele achizitionate, printr-un comunicare scrisa (e-mail) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor. 
- Clientului care a notificat MOTOR TEAN  conform celor scrise mai sus, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, MOTOR TEAM considerand cererea invalida si poate refuza returul.    
- Clientul MOTOR TEAM nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 

  • in cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la punctul d)
  • in cazul in care informarea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute la punctele a,b,c,d  are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
  • in cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in la punctul a, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte , foliile de protectie viziera in cazul castilor moto intacte , de asemenea ,  si documentele care l-au insotit).

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform punctului d, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile de la punctul c , iar MOTOR TEAM nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului termen de 14 zile calendaristice. 

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele a,b,c  precum si in cazul lipsei conformitatii conform punctelor a,b,c,d, situatie in care MOTOR TEAM  va suporta contravaloarea transportului.

Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Product added to wishlist
Product added to compare.