Motorteam este unul din cele mai vechi ateliere service din Bucuresti cu toate acreditarile RAR.

Din 2006 - Motorteam devine dealer oficial de motociclete SUZUKI
Din 2016 - Motorteam devine dealer oficial de motociclete Honda

Totodata, oferim totodata service motociclete Bucuresti ,autorizat pentru urmatoarele marci : SUZUKI, HONDA, KAWASAKI, YAMAHA.

Tarife orientative manopera service moto :  descarca pdf de aici 

1. Inlocuirea semeringurilor din amortizoarele fata

Se demonteaza amortizoarele,se evalueaza starea tuturor pieselor mai ales a  celor in miscare, se curata toate componentele,se inlocuiesc semeringurile,si daca este nevoie se schimba si cuzineti pentru a nu provoca o distrugere prematura a noilor semeringuri.Se alege uleiul corespunzator si se pune in fiecare telescop cantitatea specificata de fabricant. Dupa montarea telescoapelor pe motocicleta trebuiesc setate atat amortizoarele fata cat si amortizorul spate. Timpul aproximativ de lucru este de circa 3 ore. 

   

2 Curatarea si sincronizarea carburatoarelor

Pentru o buna functionare a motocicletei carburatorul trebuie sa fie perfect curat (fara rugina,apa,calcar si alte depuneri). Pentru a nu avea surprize neplacute acesta trebuie curatat periodic sau la primele semne de iesire din parametri normali(variati mari ale turatiei motorului,rateuri,fum negru). Procedeu:se demonteaza carburatorul,se verifica componentele din cauciuc  (membrane,o-ringuri),corpul carburatorului se pune intr-un vas cu solvent special de curatat  carburatoare unde se lasa aproximativ 30 min,dupa care se sufla prin toate orificiile. Dupa asamblarea carburatorului se efectueaza reglajul de baza care ulterior va fi ajustat. In cazul motocicletelor cu doua sau mai multe carburatoare dupa curatare se verifica  echilibrarea clapetelor de acceleratie cu ajutorul ceasurilor vacummetru

 .      

3. Lantul de transmisie

Lantul este componenta motocicletei care necesita o atentie sporita,astfel:  

 -la cel mult 500km lantul trebuie gresat ( folosind un lubrifiant corespunzator, pentru  fiecare tip de lant) ;

-la fiecare 1500km trebuie curatat cu solventi speciali pentru a indeparta mizeria depusa pe acesta si apoi se va gresa Daca se constata ca s-a ajuns la punctul limita de intindere a lantului acesta trebuie inlocuit impreuna cu cele doua pinioane respectiv cel de la motor si cel de la roata spate.

   

Revizia standard

Aceasta revizie include: schimbat uleiul motor + filtrul de ulei , curatat + gresat+reglat lant ,  gresat contactele comenzilor electrice, verificat presiunea in cauciucuri   Valoare manopera:

Revizia standard plus

Aceasta revizie contine:revizia standard la care se adauga schimbat simeringurile + uleiul amortizoarelor fata , curatat etrieri , schimbat lichidul de frana,schimbat placute frana (daca este cazul) , schimbat buji , schimbat filtru aer.   Lichidul de frana este oferit in mod gratuit.

  SFATURI UTILE :

1.1 Furca fata

Recomandam schimbarea uleiului din amortizoarele furcii fata la un interval de maxim doi ani ,pentru o durata mai mare de exploatare in conditii corespunzatoare.

2.1 Carburatorul

Deoarece stim cu totii ca benzina din Romania este "imbogatita" cu anumite substante nedorite,recomandam ca la o perioada de circa 2 ani sa se evalueze starea carburatoarelor.

3.1 Lantul de transmisie

In cazul lanturilor cu o-ring-uri recomandam gresarea acestora numai cu spray de gresat care are in compozitie teflon.

 ______________________________________________________________________________________________________________

Lasa-ne un mesaj






 

Product added to wishlist
Product added to compare.