Motocicleta HONDA AFRICA TWIN CRF1000 2016


Africa Twin este una dintre cele mai iubite motociclete Honda. În 1986 NXR750 Africa Twin si-a făcut debutul la raliul Paris-Dakar. Motocicleta a fost propulsata de un motor V-Twin, prin urmare, omonimul său Africa Twin.

Dupa succesul de curse de raliu epic istovitor, Honda a produs XRV650 Africa Twin în 1988 și 1989 care a folosit acelasi motor 647cc V-Twin ca Hawk GT, apoi urmată de XRV750 Africa Twin. Treisprezece ani dupa intreruperea productiei acest model, Honda a reînviat modelul Africa Twin pentru 2016 ca CRF1000L.

Raliul Paris-Dakar este acum cunoscut sub numele doar Dakar și s-a mutat în America de Sud din motive de siguranta. Deci noua Africa Twin s-a transformat int-un Twin paralel  a motorului inlocuind V-Twin de XRV750 vechi. Desigur, totul despre CRF1000L este nou, mai ales poate fi dotat obtional cu a doua generație Honda Dual Clutch Transmission (DCT).

1. Africa Twin Introducere

Caracteristicile esențiale ale unei motociclete de aventura - cu motor puternic, șasiu rigid cu suspensie adaptata pentru călătoriile lungi, poziția de mers verticală și ghidonul larg - asigura utilitatea acestuia, indiferent de teren. Aceste lucruri practice au fost cheia pentru popularitatea acestor motociclete de aventura si calatorii: sunt usor de condus, confortabile și adaptabile la oras pe soselele montane și autostrăzi, sau strecurare prin strazile aglomerate ale orasului.

De-a lungul dezvoltarii CRF1000L Africa Twin s-a căutat un amestec optim de performanță off-road, confortul Touring si agilitate.S-a dovedit un punct de reper util atunci când este setat împotriva alegerii astăzi multitudine de motociclete de aventura.

Dl Y. Hasegawa, seria Project Leader Large (S-LPL) CRF1000L Africa Twin:
"De la bun început in proiectare și inginerie cu noul nostru Africa Twin, ne-am dorit sa creeam o motocicletă adevărată de aventură, care sa fie la fel de plăcută și capabila în traversarea de continente, dar si pe autostrada si in utilizarea de zi cu zi in oras. Moștenirea și performanța modelului anterior a fost un punct important de referință în gândirea noastră și după mai multe luni de muncă de cercetare, testare, dezvoltare și de teste, CRF1000L are capacitatea de off-road, care face din drumurile de pământ o bucurie de plimbat, cu confortul unui tourer si agilitatea unui cross. Cu alte cuvinte, un model cu adevărat demn de moștenirea numelui Africa Twin. "

Aceasta motocicleta poate fi testata si cumparata de la magazinul nostru, Motorteam devenind dealer Honda moto din 2016.

Pret AFRICA TWIN 1000 pentru Romania 13.490 eur si cu DCT se adauga1000 eur.

       

 ► Pentru orice deatalii va asteptam in magazinul nostru !

Engine Type Liquid-cooled 4-stroke 8-valve Parallel Twin with 270° crank and Unicam
Engine Displacement 998cc
Bore x Stroke 92.0 x 75.1 mm
Clutch Wet, multi-plate with coil springs, aluminum cam assist and slipper clutch
Final Drive O-ring sealed chain
Gearbox/Transmission Type Constant mesh 6-speed manual / 6-speed DCT with on- and off-road riding modes
Honda Selectable Torque Control System (HSTC) HSTC 3-levels + switch-off (DCT/ABS model only, not on STD model)
Frame Type Steel semi-double cradle type with high-tensile strength steel rear sub-frame
Turning Radius 8’2″
Curb Weight 503 lb. (STD), 534 lb. (DCT/ABS)
Fuel Capacity 4.96 gallons
Length x Width x Height 91.9 x 34.4 x 58.1 inches (STD), 91.9 x 36.6 x 58.1 inches (DCT/ABS)
Wheelbase 62.0 inches
Seat Height (STD position / Low position) 34.3/33.5 inches
Ground Clearance 9.8 inches
ABS system type ABS 2-channel with rear ABS off switch (DCT/ABS model only, not on STD model)
Front Brakes 310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminum hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads
Rear Brake 256mm wave hydraulic disc with 2-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT/ABS model
Front Wheel Wire spoke with aluminum rim
Rear Wheel Wire spoke with aluminum rim
Front Rim Size 21M/C x MT2.15
Rear Rim Size 18M/C x MT4.00
Front Tire 90/90-R21 tube type
Rear Tire 150/70-R18 tube type

Motocicleta HONDA AFRICA TWIN CRF1000 2016

Africa Twin este una dintre cele mai iubite motociclete Honda. În 1986 NXR750 Africa Twin si-a făcut debutul la raliul Paris-Dakar. Motocicleta a fost propulsata de un motor V-Twin, prin urmare, omonimul său Africa Twin.

Dupa succesul de curse de raliu epic istovitor, Honda a produs XRV650 Africa Twin în 1988 și 1989 care a folosit acelasi motor 647cc V-Twin ca Hawk GT, apoi urmată de XRV750 Africa Twin. Treisprezece ani dupa intreruperea productiei acest model, Honda a reînviat modelul Africa Twin pentru 2016 ca CRF1000L.

Raliul Paris-Dakar este acum cunoscut sub numele doar Dakar și s-a mutat în America de Sud din motive de siguranta. Deci noua Africa Twin s-a transformat int-un Twin paralel  a motorului inlocuind V-Twin de XRV750 vechi. Desigur, totul despre CRF1000L este nou, mai ales poate fi dotat obtional cu a doua generație Honda Dual Clutch Transmission (DCT).

1. Africa Twin Introducere

Caracteristicile esențiale ale unei motociclete de aventura - cu motor puternic, șasiu rigid cu suspensie adaptata pentru călătoriile lungi, poziția de mers verticală și ghidonul larg - asigura utilitatea acestuia, indiferent de teren. Aceste lucruri practice au fost cheia pentru popularitatea acestor motociclete de aventura si calatorii: sunt usor de condus, confortabile și adaptabile la oras pe soselele montane și autostrăzi, sau strecurare prin strazile aglomerate ale orasului.

De-a lungul dezvoltarii CRF1000L Africa Twin s-a căutat un amestec optim de performanță off-road, confortul Touring si agilitate.S-a dovedit un punct de reper util atunci când este setat împotriva alegerii astăzi multitudine de motociclete de aventura.

Dl Y. Hasegawa, seria Project Leader Large (S-LPL) CRF1000L Africa Twin:
"De la bun început in proiectare și inginerie cu noul nostru Africa Twin, ne-am dorit sa creeam o motocicletă adevărată de aventură, care sa fie la fel de plăcută și capabila în traversarea de continente, dar si pe autostrada si in utilizarea de zi cu zi in oras. Moștenirea și performanța modelului anterior a fost un punct important de referință în gândirea noastră și după mai multe luni de muncă de cercetare, testare, dezvoltare și de teste, CRF1000L are capacitatea de off-road, care face din drumurile de pământ o bucurie de plimbat, cu confortul unui tourer si agilitatea unui cross. Cu alte cuvinte, un model cu adevărat demn de moștenirea numelui Africa Twin. "

Aceasta motocicleta poate fi testata si cumparata de la magazinul nostru, Motorteam devenind dealer Honda moto din 2016.

Pret AFRICA TWIN 1000 pentru Romania 13.490 eur si cu DCT se adauga1000 eur.

       

 ► Pentru orice deatalii va asteptam in magazinul nostru !

Engine Type Liquid-cooled 4-stroke 8-valve Parallel Twin with 270° crank and Unicam
Engine Displacement 998cc
Bore x Stroke 92.0 x 75.1 mm
Clutch Wet, multi-plate with coil springs, aluminum cam assist and slipper clutch
Final Drive O-ring sealed chain
Gearbox/Transmission Type Constant mesh 6-speed manual / 6-speed DCT with on- and off-road riding modes
Honda Selectable Torque Control System (HSTC) HSTC 3-levels + switch-off (DCT/ABS model only, not on STD model)
Frame Type Steel semi-double cradle type with high-tensile strength steel rear sub-frame
Turning Radius 8’2″
Curb Weight 503 lb. (STD), 534 lb. (DCT/ABS)
Fuel Capacity 4.96 gallons
Length x Width x Height 91.9 x 34.4 x 58.1 inches (STD), 91.9 x 36.6 x 58.1 inches (DCT/ABS)
Wheelbase 62.0 inches
Seat Height (STD position / Low position) 34.3/33.5 inches
Ground Clearance 9.8 inches
ABS system type ABS 2-channel with rear ABS off switch (DCT/ABS model only, not on STD model)
Front Brakes 310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminum hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads
Rear Brake 256mm wave hydraulic disc with 2-piston caliper and sintered metal pads. Also Lever-Lock Type Parking Brake System on DCT/ABS model
Front Wheel Wire spoke with aluminum rim
Rear Wheel Wire spoke with aluminum rim
Front Rim Size 21M/C x MT2.15
Rear Rim Size 18M/C x MT4.00
Front Tire 90/90-R21 tube type
Rear Tire 150/70-R18 tube type

  • Data: 2015-12-17
  • Accesari: 2220

Etichete: motociclete