MILAN SHOW: Noul Suzuki SV650 2016

A patra generație a Suzuki SV650 revine la radacinile sale cu mai multă putere, mai puțin în greutate și caracterul sportiv. Suzuki a lansat o versiune actualizată de roadster cu un nou cadru și un motor V-Twin reproiectat pentru mai multă putere și consum redus de combustibil, noul SV650 este mai subtire, mai usor si mai spre sport cu un design proaspăt.

Primul SV650 a fost lansat în 1999, fiind prima motocicleta cu motoru V-Twin 645 cc, care mai târziu a fost, de asemenea, utilizat pentru a echipa cu succes enorm DL650 V-Strom. Cea de a doua generație SV a fost introdus în anul 2003, cu un aspect de brand nou, un nou cadru din aluminiu și injecție de combustibil Șase ani mai târziu Suzuki a redenumit ca SFV650 Gladius și a oferit un design nou, modern, pentru a completa un pachet dovedit ca ar putea aborda o varietate de roluri, de la prietenosul entry level la motocicletele de Racing Club.

Pentru a patra generație, Suzuki se întoarce la rădăcinile modelului si revine la numele initial de SV cu reproiectarea sasiului cu linii curate si simple.

Motorul la 90 de grade-V Twin include noi pistoane și segmenti, sistem de răcire și evacuare, rezultând un câștig de 4 CP în putere de vârf, până la 75 la 8.500 rpm. Cuplul nu sa schimbat în ceea ce privește valoarea maximă.

Suzuki a optat pentru a menține SV relativ liber de gadgeturile electronice tipice, care au infestat motociclete moderne, astfel încât fara acceleratie ride-by-wire, controlul tractiunii sau ignition maps. În schimb, noul SV650 debuteaza un nou sistem in tandem cu Idle Speed Control cu control la ralanti (care a fost folosit la modelul anterior SFV), acest sistem se activeaza în momentul în care pilotul eliberează ambreiajul pentru a pornii motocicleta prin ridicarea turatiei motoarului pentru a evita o eventuala accidentare.

O altă caracteristică importantă a noului SV650 este cadrul acestuia. Suzuki s-a orientat clar pe partea de aluminiu, reproiectand vechiul cadru de oțel anterior la o siluetă mai subtire.

Sistemul de suspensie și de frânare nu s-au schimbat, cu excepția unei noi unități de control ABS de Nissin asta e 830 g (1,8 lb) mai ușoara. SV650 cantareste la 195 kg (430 lb), în versiunea non-ABS și 197 kg (434 lb), cu ABS.

Noul SV650 este de asteptat sa apara in showroom-uri in al doilea trimestru al 2016, la un preț încă nedivulgat. Acesta va fi facut in concordanta cu concurenta Yamaha MT-07 (FZ-07) - o motocicletă care are un succes considerabil la un preț accesibil.

Vezi SV650 în acțiune în noul videoclip promo.►

     

MILAN SHOW: Noul Suzuki SV650 2016

A patra generație a Suzuki SV650 revine la radacinile sale cu mai multă putere, mai puțin în greutate și caracterul sportiv. Suzuki a lansat o versiune actualizată de roadster cu un nou cadru și un motor V-Twin reproiectat pentru mai multă putere și consum redus de combustibil, noul SV650 este mai subtire, mai usor si mai spre sport cu un design proaspăt.


  • Data: 2015-11-28
  • Accesari: 370