Suzuki a prezentat, la Intermot, GSX-S1000, un streetfighter transformat din GSX-R 1000. Spre deosebire de concurență, Suzuki a ales să păstreze un design agresiv, dar cu manevrabilitate iesita din comun fata de concurenta.

Suzuki ataca concurenta de la  BMW S 1000 RKTM Superduke R sau Kawasaki Z1000, motociclete lansate  anul trecut, toate derivate din motociclete de viteza.

Așadar, Suzuki a dezbrăcat GSX-R 1000 și a ieșit streetfighter destul de aratos. Japonezii spun că motorul se trage din modelul K7 (2005-2008), dar are câteva componente noi care contribuie la un comportament foarte bun pe stradă ,modificand cuplul motor si transmisia.Nu dezvoltă o putere la fel de mare în turații de vârf, dar are un cuplu impresionant. 

Suzuki spune că GSX-S 1000 este un roadster sportiv, special creat pentru  oras sau pentru drumurile virajate de la munte. Dar dacă doresti drumuri mai lungi exista varianta carenata cu protectie la vant pentru varianta GSX-1000S. Deci poti sa-ti alegi un naked sau un sport touring carenat.

Suzuki GSX-S1000 2015 are un sistem de control al tracțiunii cu trei setări diferite . Are senzori care verifică parametrii de 250 de ori pe secundă, iar dacă simt că pierzi aderența, sistemul taie din puterea motorului la roata. Modul 1 intervine cât se poate de puțin, modul 3 a fost creat pentru situații cu aderență scăzută, iar modul 2 este undeva între. Iar dacă nu-ți convine niciunul, sistemul poate fi decuplat.

 

Suzuki a mai modificat șasiul, adaptat pentru toate conditiile de mers sau pilotaj.Cadrul este mai ușor decât cel de pe actualul GSX-R1000. Bascula din aluminiu vine direct de la superbike.

Șaua se află la 815 mm deasupra solului.Poziția Eeste destul de confortabilă și te îmbie la mers sportiv.

Furca este complet ajustabilă, iar frânele Brembo vin direct de la GSX-R1000

 

  suzuki gsx-s1000 (12) Sistemul de control al tractiuniisuzuki gsx-s1000 suzuki gsx-s1000 (3)

 2015 Suzuki GSX-S1000 and GSX-S1000F photo :

        

Suzuki spune că GSX-S 1000 este un roadster sportiv, special creat pentru  oras sau pentru drumurile virajate de la munte. Dar dacă doresti drumuri mai lungi exista varianta carenata cu protectie la vant pentru varianta GSX-1000S. Deci poti sa-ti alegi un naked sau un sport touring carenat.

Suzuki GSX-S1000 2015 are un sistem de control al tracțiunii cu trei setări diferite . Are senzori care verifică parametrii de 250 de ori pe secundă, iar dacă simt că pierzi aderența, sistemul taie din puterea motorului la roata. Modul 1 intervine cât se poate de puțin, modul 3 a fost creat pentru situații cu aderență scăzută, iar modul 2 este undeva între. Iar dacă nu-ți convine niciunul, sistemul poate fi decuplat.

 

Suzuki a mai modificat șasiul, adaptat pentru toate conditiile de mers sau pilotaj.Cadrul este mai ușor decât cel de pe actualul GSX-R1000. Bascula din aluminiu vine direct de la superbike.

Șaua se află la 815 mm deasupra solului.Poziția Eeste destul de confortabilă și te îmbie la mers sportiv.

Furca este complet ajustabilă, iar frânele Brembo vin direct de la GSX-R1000

 


  • Data: 2014-09-30
  • Accesari: 616

Etichete: