2018 HONDA CB1000R ‘Neo Sports Café’

Noul model Honda CB1000R iese in evidenta prin designul retro-industrial minimalist care are la baza propulsorul de top folosit pe modelul CBR1000R, astfel rezultand o motocicleta unica care imbina perfect elementele sport-naked cu Cafe Racer.

 Motocicleta este total reconceputa si indifertent din ce perspectiva o privesti : design, performanta sau tehnologie aceasta va starni emotie si de asemenea va intimida concurenta pe orice traseu virajat, stradal sau circuit.


 Pentru anul 2018 noul CB1000R vine cu urmatoarele dotari :

 -motor cu 4 cilindri in linie racit cu lichid avand capacitatea de 998 cc, 4 supape/cilindru DOHC

ajutat de injectia electronica PGM-FI dezvolta o putere maxima de 107 Kw/10.500 rpm si cuplu maxim de 104 Nm/8.250 rpm. Pentru a obtine aceste performante inginerii Honda au pastrat cursa si alezajul de 56,5 mm x 75 mm dar au marit compresia cu 0,4 ajungand astfel la 11,6:1 cu ajutorul noilor pistoane forjate (tehnologie imprumutata de la CBR1000R), a corpului de injectie cu diametre de 44 mm (marite cu 8mm) si a noului air box  care au ajutat la marirea puterii cu 16 % si a cuplului cu 5 %  in comparatie cu modelul anterior.

Acest motor puternic si compact a fost proiectat sa isi elibereze potentialul si cuplul intre 6.000 si 8.000 rpm si isi atinge limitele la 12.000 rpm.

 -cutia de viteze care echipeaza noul model are 6 trepte dar raportul de transmisie a fost micsorat cu 4% pentru a obtine acceleratii puternice in primele 3 trepte iar pana la viteza de 130 de Km/h acesta motocicleta este mai rapida decat CBR1000R. Transmisia finala este pe lant iar de acesta data pentru a obtine un control maxim pe retrogradari este ajutata de un ambreiaj tip Assist/slipper clutch cu actionare pe cablu disponibil ca echipare standard.

 -Suspensia fata este marca Showa gama Seperate Function Fr Fork Big Piston unit (SFF-BP) care incorporeaza toate setarile intr-o singura jamba pentru a reduce greutatea si frecarile interne, iar suspensia spate este de asemenea complet reglabila pe compresie si revenire.

 -Franele fata duale au discuri flotante cu diametrul de 310 mm iar discul spate are 256 mm. Pentru o eficienta maxima de franare au fost folositi etrieri fata  radiali cu 4 pistoane iar pe spate cu 2 pistonase ajutati de un sistem ABS cu 2 canale.

 In comparatie cu vechiul model greutate a fost redusa cu 12 Kg ajungand la 212 Kg iar pentru o agilitate maxima distribuirea ei a fost calculata 48,5% pe fata si 51,5 pe spate.

 -Bascula monobrat din aluminiu ramane in continuare o caracteristica nelipsita pentru noul model, aceasta a fost scurtata cu 14,7 mm avand 574,2 mm, ghidonul este mai lat cu 12 mm si mai inalt cu 13 mm, saua este mai inalta cu 5 mm avand 830 mm toate acestea ajuntand la obtinerea unei pozitii de mers foarte confortabile si ergonomice.

-Cadrul din otel este un concept nou tip mono-backbone iar jantele sunt din aluminiu turnat.

-Pentru a completa aspectul agresiv roata spate a fost marita cu 10 mm avand acum 190 mm, toba de esapament este de tip 4-2-1 cu un ton agresiv de bas peste 5.000 rpm iar luminile sunt full LED incorporand perfect farul rotund stil Cafe Racer. Roata fata are specificatiile neschimbate: 120/55/R17.

 -Pentru a obtine un control perfect al puterii a fost folosita acceletatia de tip Throttle By Wire (TBW) combinata cu 3 moduri presetate pentru putere: RAIN, STANDARD si SPORT si un mod USER care memoreaza parametrii personalizati de catre rider.

Exista 3 nivele selectabile pentru: puterea motorului(P), frana de motor (EB) si Honda Selectable Torque Control (HSTC) care poate fi decuplat.

 -Display-ul multifunctional afiseaza mai multe informatii utile rider-ului si anume:  treapta de viteza, momentul optim pentru a schimba in  treapta superioara ,modul de condus selectat si de asemenea exista un indicator ECO.

 Noul model este mai economic obtinand un consum de 17,2 Km/L in comparatie cu 16,9 Km/L, rezervorul de combustibil avand o capacitate de 16,2 L si un design mai ingust in zona seii si mai lat in zona ghidonului facilitand astfel confortul la drumuri lungi.


 Honda pune la dispozitie o gama variata si completa de accesorii originale dupa cum urmeaza:

-quick shifter

-manere incalzite

-priza 12V

-vizor/protectie instrumente bord

-capac monopost

-ornamente aripa fata din aluminiu

-aripa spate din aluminiu

-sa din alcantera pentru rider si pasager

-protectii motor

-tank pad

-rucsac de rezervor

-bagaj tip rucsac pentru montaj pe saua pasagerului

-ornamente jante

 

De asemena va fi disponibila versiune CB1000R+ echipata standard cu urmatoarele accesorii: manere incalzite, ornamente aripa fata si aripa spate toate din aluminiu, capac monopost cu insertii din aluminiu, grila protectie radiator cu logo CB1000R si quick shifter.

 

In concluzie noul CB1000R combina perfect performanta si controlul unei motociclete supersport moderne cu clasicul minimalist stil cafe racer iar astfel Honda a reusit sa renesca gama motocicletelor naked.

2018 HONDA CB1000R ‘Neo Sports Café’

Noul model Honda CB1000R iese in evidenta prin designul retro-industrial minimalist care are la baza propulsorul de top folosit pe modelul CBR1000R, astfel rezultand o motocicleta unica care imbina perfect elementele sport-naked cu Cafe Racer.

 Motocicleta este total reconceputa si indifertent din ce perspectiva o privesti : design, performanta sau tehnologie aceasta va starni emotie si de asemenea va intimida concurenta pe orice traseu virajat, stradal sau circuit.


 Pentru anul 2018 noul CB1000R vine cu urmatoarele dotari :

 -motor cu 4 cilindri in linie racit cu lichid avand capacitatea de 998 cc, 4 supape/cilindru DOHC

ajutat de injectia electronica PGM-FI dezvolta o putere maxima de 107 Kw/10.500 rpm si cuplu maxim de 104 Nm/8.250 rpm. Pentru a obtine aceste performante inginerii Honda au pastrat cursa si alezajul de 56,5 mm x 75 mm dar au marit compresia cu 0,4 ajungand astfel la 11,6:1 cu ajutorul noilor pistoane forjate (tehnologie imprumutata de la CBR1000R), a corpului de injectie cu diametre de 44 mm (marite cu 8mm) si a noului air box  care au ajutat la marirea puterii cu 16 % si a cuplului cu 5 %  in comparatie cu modelul anterior.

Acest motor puternic si compact a fost proiectat sa isi elibereze potentialul si cuplul intre 6.000 si 8.000 rpm si isi atinge limitele la 12.000 rpm.

 -cutia de viteze care echipeaza noul model are 6 trepte dar raportul de transmisie a fost micsorat cu 4% pentru a obtine acceleratii puternice in primele 3 trepte iar pana la viteza de130 de Km/h acesta motocicleta este mai rapida decat CBR1000R. Transmisia finala este pe lant iar de acesta data pentru a obtine un control maxim pe retrogradari este ajutata de un ambreiaj tip Assist/slipper clutch cu actionare pe cablu disponibil ca echipare standard.


  • Data: 2017-11-13
  • Accesari: 327

Etichete: