HONDA GL1800 Gold Wing Tour 2018

 31.990,00

Descriere

2018 GL1800 GOLDWING

Inca de la introducerea primului model de 1000 cc in anul 1975 aceasta a fost motocicleta perfecta pentru calatorii lungi facute cu un maxim de confort si lux.

 Pentru anul 2018 Honda intoduce noul si revolutionarul Gold Wing 18YM GL1800 cu urmatoarele dotari si inovatii pentru domeniul moto:

 -motor boxer cu 6 cilindri racit cu lichid avand capacitatea de 1833 cc, 4 supape/cilndru SOHC

– Cutie DCT cu 7 trepte, o suspensie activa nouă, 170 Nm la 4.500 rpm si 125 CP

Șasiu

  •  Mai ușoară cu 48 de kg
  •  Cadru de aluminiu nou, ce mută motorul și pilotul spre partea din față a motocicletei
  •  Suspensie nouă – Honda o numește “double wishbone” și un sistem de amortizare spate redesenat. Așadar, adio furcă convențională.
  •  Amortizarea se adaptează în fucție de modul de mers selectat
  •  Amortizorul spate se ajustează automat în funcție de încărare
  •  Frâne combinate – Dual-Combined Braking System (D-CBS)

    Motor

    • Performanțe: 93 KW (125 HP) @ 5.500 rpm și 170 NM @ 4.500 rpm
    • Motor revizuit – cu 6.2 kg mai ușor, patru supape pe cilindru
    • Accelerație de tip Throttle By Wire (TBW) ce oferă 4 moduri de mers: Tour, Sport, Econ, Rain
    • Cele patru moduri de mers influențează controlul tracțiunii (HSTC), amortizarea și forța de frânare
    • Asistenta la pornirea in panta – Hill Start Assist (HSA)
    • Cutie cu 7 trepte DCT sau manuala cu 6 trepte dotată cu ambreiaj assist/slipper

    Design & Echipare

    • Design complet nou, mai sportiv. O motocicletă mai compactă
    • Confortul a fost îmbunătățit. Inginerii Honda au pus accent pe eliminarea turbulențelor și pe o ventiație suplimentară
    • Parbriz ajustabil electric pe unghi și înălțime
    • Cruise control
    • Spațiu bagaje – 110 litri
    • Rezervor de 21 litri, consum anunțat 5,6 l/100 km
    • Display 7-inch TFT display cu navigație integrată și ajustare automată a luminozității
    • Apple CarPlay
    • Faruri Full LED și semnalizări cu funcție auto-cancelling
    • Smart key control
    • 1.                 clasica cutie de viteze cu 6 trepte pentru mersul inainte si o treapta pentru mersul inapoi actionata de catre electromotor si alternator care fac corp comun sub denumirea de Integrated Starter Engine (ISG). Nelipsit pentru acesta versiune este slipper clutch-ul care reduce incarcare manetei ambreiajului actionat hidraulic cu 20% facand astfel retrogradarile foarte line si fara socuri.

      2.                  a 2-avarianta este cutia de viteze automata Dual Clutch Transmision (DCT) ajunsa laa 3-a generatie, prevazuta pentru acest model cu 7 trepte pentru mersul inainte si o treapta pentru mersul inapoi, prima si unica cutie de viteze de acest gendin lume in domeniul moto. Inca o caracteristica interesanta este modul ,,mers” in care viteza pentru inainte este de 1,8 Km/h si pentru mersul inapoi este de 1,2 Km/h.

       

      Transmisia finala in cazul ambelor cutii de viteze se face prin intermediul cardanului construit din otel SCM44OH pentru o rigiditate si rezistenta marita.

       -suspensia fata este de asemenea un concept total nou: sistemul dublu articulata care in combinatie cu cele doua tije de virare care leaga ghidonul de jug au contribuit la reducerea fortei de virare cu 40 % si cresterea confortul cu 30% reducand oboseala motociclistului la drumuri lungi. Avantajul principal al acestui tip de suspensie este marirea aderentei anvelopei fata datorita unghiului mic de compresie, fapt ce a dus la modificarea pozitiei pilotului si a pasagerului mai in fata cu 36 mm . Altavantaj in comparatie cu o furca conventionala care necesita mentenanta periodica datorita uzurii simeringurilor si a cuzinetilor, aceasta este maintenence free.


      Pentru noul model Honda foloseste suspensii fata si spate active avand urmatoarele obtiuni: single rider, rider cu bagaje, rider si pasager, rider cu pasager si bagaje. Reglajul se va face automat in functie de incarcare si regimul de mers selectat. Suspensia spate este tip Pro Link progresiva.

       -sistemul de franare incorporeaza tehnologia Dual Combined Braking Sistem (D-CBS) si ABS comandate electronic de catre calculator pentru o distributie optima a fortei de franare. Franele fata duale au discuri flotante cu diametrul de 320 mm iar discul spate are 316 mm. Pentru o eficienta maxima de franare au fost folositi etrieri fata radiali cu 6 pistoane iar pe spate cu 3.

       Nelipsite din echiparea noului model sunt :

      -tehnologia Throttle By Wire (TBW) care lucreaza impreuna cu sistemul Honda Selectable Torque Control (HSTC) si cele 4 moduri de condus (touring, sport, economic si ploaie) ajuta la obtinerea un control perfect inconditii de ploaie sau drum alunecos.

      -Start and Stop pentru micsorare consumului de carburant in mediul urban,sistemul intervine numai dupa o stationare mai mare de 3 secunde iar pornirea motorului se face prin simpla accelerare. Acest mod se poate dezactiva.


      -Hill Start Assist (HSA) pentru plecarea din rampa cuindicator in bord.Acest sistem detecteaza unghiul de inclinare al terenului si blocheaza etrierul spate pentru inca 3 secunde dupa eliberarea franei.

      -cruise control pentru mersul pe autostrada

      -Smart Key pentru pornire wireless si deschiderea/inchiderea cutiilor pentru bagaje printr-o simpla apasare de buton

      -Sistem de monitorizare si afisare a presiunii in anvelope

      -sistem audio integrat care optional poate fi comandat si de catre pasager prin intermediul comenzilor amplasate pe cutia de bagaje din dreapta

      -conexiune Bluetooth si USB pentru smartphone

      -lumini full led si sistem de semnalizare cu temporizator pentru auto anulare

      -display TFT color de 7 inch amplasat central si sistem de navigatie incorporat in functie de varianta de echipare. Intensitatea luminoasa a display-ului se adapteaza atomat datorita senzorului crepuscular dar oricand se pot alege 8 intensitati luminoase.

        

       

      In comparatie cu vechiul model greutate a fost redusa cu pana la 48 de Kg in functie de nivelul de echipare, astfel greutate noului model variaza intre 365 si 383 Kg la plin, greutate redusa de la 413 Kg a modelului anterior . Capacitatea rezervorului a scazut la 21,1 L dar la fel si consumul :5,6 L/100 Km.

      Jantele de 18 inch pe fata si 16 inch pe spate sunt echipa cu anvelope 130/70 pe fata si 200/55 pe spate.

      Tobele de esapament duble ofera un sunet puternic de bass datorat reducerii diametrului interior cu 20% din sectiunea galeriei pentru 2 din cei 6 cilindri si modificarea camerelor de rezonanta.

       Motocicleta este disponibila in varianta standard echipata cu cutii laterale sau varianta Tour echipata si cu cutie centrala cu spatar ergonomic  si comod pentru pasager.

       Conform Domnului Yutaka Nakanishi ( Honda large project leader)  acest proiect a fost realizat de la zero si astfel s-a obtinut noua motocicleta emblematica de la Honda in segmentul touring.

       In concluzie Honda a rafinat confortul si luxul cu noul GoldWing dar a integrat tot conceptul intr-un pachet mai usor si modern din toate punctele de vedere.

Informații suplimentare

Marca

Alezaj x Cursa

73 mm x 73 mm

Tip Motor

Liquid-cooled 4-stroke 24 valve SOHC flat-6 BOXER

Raport Compresie

10.5:1

Alimentare

PGM-FI electronic fuel injection

Ambreiaj

(MT) Hydraulic, wet, multiplate with coil springs, assist slipper cam

DCT -Hydraulic, wet, multiplate with oil pressure

Suspensie Fata

Double Wishbone – Patent Honda -Full electrica activa

Suspensie Spate

Pro Link – ajustabila pe greutata- Full electrica, activa

Frane Fata

Electronically-controlled combined ABS system

320mm x 4.5mm dual hydraulic disc with 6-piston calliper, floating rotors and sintered metal pads

Frane Spate

Electronically-controlled combined ABS system

316mm x 11mm ventilated disc with 3-piston calliper and sintered metal pads

Capacitate Rezervor

21.1 litres

Capacitate Cilindrica

1,833cc

Putere Maxima

93kW/5500rpm

Cuplu Maxim

170Nm/4500rpm

Greutate la plin

Gold Wing: 365kg

DCT – Gold Wing ‘Tour’: MT 379kg / DCT 383kg

Inaltime Sa

745mm

Distanta dintre roti

1695mm

Garda la sol

130mm

Transmisie finala

Cardan

Cunsum carburant

5.6 litres/100km

Capacitate baterie

12V/20AH

Dimensiuni motocicleta

Gold Wing

L: 2,475mm

W: 925mm

H: 1,340mm

Gold Wing ‘Tour’

L: 2,575mm

W: DCT 905mm / MT 925mm

H: 1,430mm

Cutia de viteze

Cutia de viteze

6 speed MT (including overdrive. Plus electric reverse)

DCT- 7-speed forward and reverse DCT

Tip cadru

Aluminum die-cast, twin tube

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „HONDA GL1800 Gold Wing Tour 2018”