HONDA GL1800 Gold Wing Tour DCT & Airbag 2018

Evaluat la 5.00 din 5 pe baza a 2 evaluări ale clienților
(2 recenzii clienți)

 34.990,00

2018 GL1800 GOLDWINGInca de la introducerea primului model de 1000 cc in anul1975 aceasta a fost motocicleta perfecta pentru calatorii lungi facute cu unmaxim de confort si lux. Pentru anul 2018 Honda intoduce noul si revolutionarul GoldWing 18YM GL

Descriere

2018 GL1800 GOLDWING Airbag

Inca de la introducerea primului model de 1000 cc in anul 1975 aceasta a fost motocicleta perfecta pentru calatorii lungi facute cu un maxim de confort si lux.

 Pentru anul 2018 Honda intoduce noul si revolutionarul Gold Wing 18YM GL1800 cu urmatoarele dotari si inovatii pentru domeniul moto:

 -motor boxer cu 6 cilindri racit cu lichid avand capacitatea de 1833 cc, 4 supape/cilndru SOHC

– Cutie DCT cu 7 trepte, o suspensie activa nouă, 170 Nm la 4.500 rpm si 125 CP

Șasiu

  •  Mai ușoară cu 48 de kg
  •  Cadru de aluminiu nou, ce mută motorul și pilotul spre partea din față a motocicletei
  •  Suspensie nouă – Honda o numește “double wishbone” și un sistem de amortizare spate redesenat. Așadar, adio furcă convențională.
  •  Amortizarea se adaptează în fucție de modul de mers selectat
  •  Amortizorul spate se ajustează automat în funcție de încărare
  •  Frâne combinate – Dual-Combined Braking System (D-CBS)

    Motor

    • Performanțe: 93 KW (125 HP) @ 5.500 rpm și 170 NM @ 4.500 rpm
    • Motor revizuit – cu 6.2 kg mai ușor, patru supape pe cilindru
    • Accelerație de tip Throttle By Wire (TBW) ce oferă 4 moduri de mers: Tour, Sport, Econ, Rain
    • Cele patru moduri de mers influențează controlul tracțiunii (HSTC), amortizarea și forța de frânare
    • Asistenta la pornirea in panta – Hill Start Assist (HSA)
    • Cutie cu 7 trepte DCT sau manuala cu 6 trepte dotată cu ambreiaj assist/slipper

    Design & Echipare

    • DCT- cutie viteze automata cu dublu ambreiaj si 7 trepte plus walking mode cu doua viteze foarte incet inainte 1.8 Km/h si marsalier. 1.2 Km/h.
    • Electronic preload suspension SHOWA cu 4 moduri de reglare: RIDER, RIDER+BAGAJE, RIDER+PASAGER, RIDER+PASAGER+BAGAJE.
    • TBW – Throttle by wire cu 4 module: TOUR, SPORT, ECON, RAIN
    • D-CBS – sistem de franare combinat fata si spate dual 
    • HSTS – sistem de selectare a controlului tractiunii pentru 4 module de mers.
    • HSA – hill start assist. Asistanta franare in panta.
    • Airbag frontal
    • Smart key
    • NAVI – sistem navigatie cu 10 ani update gratuit.
    • Sistem audio integrat
    • Mufa USB fat si spate
    • Parbriz ajustabil electric pe unghi și înălțime
    • Cruise control
    • Spațiu bagaje – 110 litri. inchidele centralizata automata
    • Rezervor de 21 litri, consum anunțat 5,6 l/100 km
    • Display 7-inch TFT display cu navigație integrată și ajustare automată a luminozității
    • Apple CarPlay
    • Faruri Full LED și semnalizări cu funcție auto-cancelling
    • Start end stop
    • Smart key control
    • Manere si sa incalzite
    • 1.                 clasica cutie de viteze cu 6 trepte pentru mersul inainte si o treapta pentru mersul inapoi actionata de catre electromotor si alternator care fac corp comun sub denumirea de Integrated Starter Engine (ISG). Nelipsit pentru acesta versiune este slipper clutch-ul care reduce incarcare manetei ambreiajului actionat hidraulic cu 20% facand astfel retrogradarile foarte line si fara socuri.

      2.                  a 2-avarianta este cutia de viteze automata Dual Clutch Transmision (DCT) ajunsa laa 3-a generatie, prevazuta pentru acest model cu 7 trepte pentru mersul inainte si o treapta pentru mersul inapoi, prima si unica cutie de viteze de acest gendin lume in domeniul moto. Inca o caracteristica interesanta este modul ,,mers” in care viteza pentru inainte este de 1,8 Km/h si pentru mersul inapoi este de 1,2 Km/h.

       

      Transmisia finala in cazul ambelor cutii de viteze se face prin intermediul cardanului construit din otel SCM44OH pentru o rigiditate si rezistenta marita.

       -suspensia fata este de asemenea un concept total nou: sistemul dublu articulata care in combinatie cu cele doua tije de virare care leaga ghidonul de jug au contribuit la reducerea fortei de virare cu 40 % si cresterea confortul cu 30% reducand oboseala motociclistului la drumuri lungi. Avantajul principal al acestui tip de suspensie este marirea aderentei anvelopei fata datorita unghiului mic de compresie, fapt ce a dus la modificarea pozitiei pilotului si a pasagerului mai in fata cu 36 mm . Altavantaj in comparatie cu o furca conventionala care necesita mentenanta periodica datorita uzurii simeringurilor si a cuzinetilor, aceasta este maintenence free.


      Pentru noul model Honda foloseste suspensii fata si spate active avand urmatoarele obtiuni: single rider, rider cu bagaje, rider si pasager, rider cu pasager si bagaje. Reglajul se va face automat in functie de incarcare si regimul de mers selectat. Suspensia spate este tip Pro Link progresiva.

       -sistemul de franare incorporeaza tehnologia Dual Combined Braking Sistem (D-CBS) si ABS comandate electronic de catre calculator pentru o distributie optima a fortei de franare. Franele fata duale au discuri flotante cu diametrul de 320 mm iar discul spate are 316 mm. Pentru o eficienta maxima de franare au fost folositi etrieri fata radiali cu 6 pistoane iar pe spate cu 3.

       Nelipsite din echiparea noului model sunt :

      -tehnologia Throttle By Wire (TBW) care lucreaza impreuna cu sistemul Honda Selectable Torque Control (HSTC) si cele 4 moduri de condus (touring, sport, economic si ploaie) ajuta la obtinerea un control perfect inconditii de ploaie sau drum alunecos.

      -Start and Stop pentru micsorare consumului de carburant in mediul urban,sistemul intervine numai dupa o stationare mai mare de 3 secunde iar pornirea motorului se face prin simpla accelerare. Acest mod se poate dezactiva.


      -Hill Start Assist (HSA) pentru plecarea din rampa cuindicator in bord.Acest sistem detecteaza unghiul de inclinare al terenului si blocheaza etrierul spate pentru inca 3 secunde dupa eliberarea franei.

      -cruise control pentru mersul pe autostrada

      -Smart Key pentru pornire wireless si deschiderea/inchiderea cutiilor pentru bagaje printr-o simpla apasare de buton

      -Sistem de monitorizare si afisare a presiunii in anvelope

      -sistem audio integrat care optional poate fi comandat si de catre pasager prin intermediul comenzilor amplasate pe cutia de bagaje din dreapta

      -conexiune Bluetooth si USB pentru smartphone

      -lumini full led si sistem de semnalizare cu temporizator pentru auto anulare

      -display TFT color de 7 inch amplasat central si sistem de navigatie incorporat in functie de varianta de echipare. Intensitatea luminoasa a display-ului se adapteaza atomat datorita senzorului crepuscular dar oricand se pot alege 8 intensitati luminoase.

        

      In comparatie cu vechiul model greutate a fost redusa cu pana la 48 de Kg in functie de nivelul de echipare, astfel greutate noului model variaza intre 365 si 383 Kg la plin, greutate redusa de la 413 Kg a modelului anterior . Capacitatea rezervorului a scazut la 21,1 L dar la fel si consumul :5,6 L/100 Km.

      Jantele de 18 inch pe fata si 16 inch pe spate sunt echipa cu anvelope 130/70 pe fata si 200/55 pe spate.

      Tobele de esapament duble ofera un sunet puternic de bass datorat reducerii diametrului interior cu 20% din sectiunea galeriei pentru 2 din cei 6 cilindri si modificarea camerelor de rezonanta.

       Motocicleta este disponibila in varianta standard echipata cu cutii laterale sau varianta Tour echipata si cu cutie centrala cu spatar ergonomic  si comod pentru pasager.

       Conform Domnului Yutaka Nakanishi ( Honda large project leader)  acest proiect a fost realizat de la zero si astfel s-a obtinut noua motocicleta emblematica de la Honda in segmentul touring.

       In concluzie Honda a rafinat confortul si luxul cu noul GoldWing dar a integrat tot conceptul intr-un pachet mai usor si modern din toate punctele de vedere.

Informații suplimentare

Marca

2 recenzii pentru HONDA GL1800 Gold Wing Tour DCT & Airbag 2018

  1. Evaluat la 5 stele din 5

    noni

    Incontestabil, varful de tehnologie din lumea moto, HONDA.

    Andrei Manu

  2. Evaluat la 5 stele din 5

    noni

    ……..no comment…….

Adaugă un comentariu