HONDA INTEGRA 750

 9.890,00

Ce este HONDA INTEGRA sau de ce HONDA INTEGRA ? Exista o cerere pe piata moto a unui maxiscuter pentru folosinta urbana dar si pentru distante lungi, confortabil, protectiv si destul de puternic pentru a duce 2 persoane cu bagaje in calatorii. Ei bine Hon

Descriere

Maxiscuter HONDA INTEGRA 750 DCT

Ce este HONDA INTEGRA sau de ce HONDA INTEGRA ? Exista o cerere pe piata moto a unui maxiscuter pentru folosinta urbana dar si pentru distante lungi, confortabil, protectiv si destul de puternic pentru a duce 2 persoane cu bagaje in calatorii. Ei bine Honda avea toate ingredientele necesare pentru a scoate asa ceva. Astfel, a preluat motorul in 2 cilinderii de pe NC750 (55 CP), a renuntat la clasica transmisie automata cu variator centrifugal CVT pe care toate scuterele o au si a folosit extraordinara cutie de viteze cu 6 trepte si dublu ambreiaj DCT pe care o face de 10 ani (este singurul producator de motociclete care are asa ceva) obtinand astfel un maxiscuter peformat si extrem de confortabil la condus. Se deosebeste de celelalte scutere si datorita rotilor mari ca la motociclete pe 17″ ceea  ce ajuta mult la stabilitate dar si posibilitatii atasarii a 2 cutii laterale si a unei cutii centrale, asta fiind un surpus fata de capacitatea de stocare de sub sa.

Obtiunile transmisiei DCT sunt urmatoarele: se poate conduce pe modul manual MT, schimbant vitezele de la butianele + si – amplasate la comda stanga sau se poate trece in modulul automat drive D urmand ca cutia DCT sa schimbe automat vitezele in sus sau in jos producand frana de motor necesara. Exista in plus 3 module sport SI, S2 si S3, aceste influentand schimbarea celor 6 trepte la o turatie mai mare si deasemenea regresarea mai accenruata in frana de motor.

Bordul este LCD color cu posibilitatea schimbarii culorii scalei de turatie in 9 culori in functie de regimul de mers.Astfel in sistemul economic ECO acesta va fi verde urmand a se schimba automat in albastru, portocaliu pana la rosu. informatiile bordului sunt tutatia, viteza, treapta de viteza, consumul, treapta de incalzire a manerelor, temperatura si 2 tripuri.

Farul si stopul pe 2017 vin full LED, marind eficienta motorului si ofrind o lumina mult mai clara.

Ca accesorii originale Honda ofera un Top Box de 35 l sau 45l si cutii laterale cu prindere directa pe sasiu, incalzitoare maini cu 5 trepte si afisaj pe bord, deflectoare de vant si un antifurt U-licok.

Motorul este un bicilindru paralel de 750 cc, foarte linear pe toata plaja si un consum maxim de 3.5 L/100Km.( record absolut)

 

 

Informații suplimentare

Marca

Alezaj x Cursa

77 mm x 80 mm

Tip Motor

Liquid-cooled 4-stroke 8-valve, SOHC parallel 2-cylinder

Raport Compresie

10.7 : 1

Alimentare

Computer-controlled digital transistorised with electronic advance

Ambreiaj

Wet multiplate hydraulic 2-clutch

Suspensie Fata

41mm telescopic fork, 120mm stroke

Suspensie Spate

Monoshock damper, Pro-Link swingarm, 120mm travel

Frane Fata

320mm single wavy hydraulic disc with 2-piston caliper and sintered metal pads

Frane Spate

240mm single wavy hydraulic disc with single-piston caliper and resin mold pads

Capacitate Rezervor

14.1 litres

Capacitate Cilindrica

74 5cc

Putere Maxima

40.3kW @ 6,250rpm (95/1/EC)

Cuplu Maxim

68Nm @ 4,750rpm (95/1/EC)

Greutate la plin

238kg

Anvelopa Fata

120/70-ZR17M/C (58W)

Inaltime Sa

790 mm

Distanta dintre roti

1525 mm

Garda la sol

135mm

Transmisie finala

Lant

Lumini

LED

Cunsum carburant

28.6km/l (WMTC mode-Tested in D-Mode) 3.5 L/100Km

Capacitate baterie

12V/11.2AH

Dimensiuni motocicleta

2215 mm x 810 mm x 1440 mm

Cutia de viteze

Cutia de viteze

6-speed Dual Clutch Transmission

Tip cadru

Diamond; steel pipe

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „HONDA INTEGRA 750”