SUZUKI BURGMAN AN 200 ABS

 4.290,00

NOUL SUZUKI BURGMAN AN 200 ABS

Aglomeraţia junglei urbane nu mai este o problemă la ghidonul lui BURGMAN 200, un scuter modern a cărui siluetă suplă ascunde totuşi un spaţiu interior de depozitare incredibil de încăpător. Eficientul motor monocilindric de 200 cmc alimentat prin sistem de injecţie nu se teme însă nici de traseele mai lungi, pe care pot fi apreciate comoditatea suspensiilor şi excelenta protecţie la curenţii de aer.

Descriere

NOUL SUZUKI BURGMAN AN 200 ABS

Aglomeraţia junglei urbane nu mai este o problemă la ghidonul lui BURGMAN 200, un scuter modern a cărui siluetă suplă ascunde totuşi un spaţiu interior de depozitare incredibil de încăpător. Eficientul motor monocilindric de 200 cmc alimentat prin sistem de injecţie nu se teme însă nici de traseele mai lungi, pe care pot fi apreciate comoditatea suspensiilor şi excelenta protecţie la curenţii de aer.

Motorul monocilindric de 200 cmc cu distribuţie SOHC, în 4 timpi, răcit cu lichid şi alimentat prin injecţie trage energic în ture joase şi medii şi este cuplat cu o comodă cutie de viteze automată cu variaţie continuă CVT.

Catalizatorul cu sondă lambda şi sistemul de aer secundar conduc la reducerea nivelului emisiilor de noxe conform normei Euro 3.

Furca telescopică cu amortizare hidraulică şi amortizorul spate asigură o cursă a suspensiilor apreciabilă, ce favorizează confortul rulării.

Roata faţă cu jantă de 13 ţoli asigură o stabilitate perfectă, iar pneul lat de 130 mm al roţii permite o tracţiune eficientă în orice condiţii.

Sistemul de frânare de tip combinat este echipat cu două discuri de frână de 220 mm, cu etriere acţionate hidraulic, pentru decelerări eficiente.

Comoditatea poziţiei de conducere este asigurată de ergonomia comenzilor, dar şi de şaua cu dimensiuni generoase, echipată cu un minispătar pentru pilot integrat.

Forma decupată a podelei şi înălţimea redusă a şeii (735 mm) permit un contact facil al tălpilor pilotului cu solul în cursul manevrelor de parcare.

Parbrizul are o formă atent studiată în tunelul aerodinamic, pentru minimizarea turbulenţelor şi o protecţoie perfectă la curenţii de aer.

Spaţiul de depozitare de sub şa are o capacitate suficientă pentru găzduirea a două căşti integrale ori a unei genţi diplomat de mari dimensiuni. Iluminarea spaţiului portbagajului este asigurată de o lampă cu aprindere automată.

Trei compartimente pentru depozitarea obiectelor mici sunt amplasate în carenajul frontal: cel principal este echipat cu încuietoare.

Contactul general este acoperit cu un capac magnetic ce poate fi deschis numai cu condiţia tastării corecte a unui cod numeric.

Bordul este de tip analogic, cu vitezometru central plus indicator al temperaturii lichidului de răcire, kilometraj total şi parţial, martori luminoşi pentru faza lungă şi semnalizatoare, ceas digital şi indicator al rezervei de benzină.



Informații suplimentare

Marca

Alezaj x Cursa

69,0 x 53,4 mm

Tip Motor

4-stroke, 1-cylinder, liquid-cooled, DOHC

Raport Compresie

11,0 : 1

Alimentare

Fuel injection

Suspensie Fata

Telescopic, coil spring, oil damped

Suspensie Spate

Swingarm type, coil spring,

Frane Fata

Disc, twin

Frane Spate

Disc

Capacitate Rezervor

10,5 litri

Capacitate Cilindrica

200 cm3

Putere Maxima

13,5 kW (18,36 CV) a 8.000 rot/min

Cuplu Maxim

17 Nm 6.000 rot/min

Greutate la plin

163 kg

Anvelopa Fata

110/90-13M/C 56P

Anvelopa Spate

130/70 – 12 (62P)

Inaltime Sa

750 mm

Distanta dintre roti

1,585 mm

Garda la sol

125 mm

Transmisie finala

Curea

Capacitate baterie

12V 9 AMPERI

Dimensiuni motocicleta

2,240 mm x 760 mm x 1,350 mm

Cutia de viteze

Cutia de viteze

CVT – variator

1 recenzie pentru SUZUKI BURGMAN AN 200 ABS

  1. Suzuki Burgman 200 a ajuns în magazinul Suzuki din Bucureşti

    […] Suzuki Burgman poate fi văzut în magazinul firmei Motor Team din București, dealer autorizat al companiei […]

Adaugă un comentariu