SUZUKI GSX-S 750

Evaluat la 5.00 din 5 pe baza unei evaluări a clientului
(1 recenzie client)

 8.190,00

New GSX-S750 ABS – daca 1000 cmc e prea mare, 650 cmc este un pic prea mic atunci GSX-S 750 ESTE NAEKED-ul PERFECT PENTRU PLIMBARE ! Un naket sportiv in 4 cilindrii in linie, cu o putere livrata liniar pe aprope tota plaja de turatie, 114 cp de 750 cmc s

Descriere

SUZUKI GSX-S 750

New GSX-S750 ABS  – daca 1000 cmc e prea mare, 650 cmc este un pic prea mic atunci GSX-S 750 ESTE NAEKED-ul PERFECT PENTRU PLIMBARE ! Un naket sportiv in 4 cilindrii in linie, cu o putere livrata liniar pe aprope tota plaja de turatie, 114 cp de 750 cmc situat in gama de mijloc a nekedurilor de pe piata.


Descarca PDF GSX-S 750A

CARACTERISTICI PRINCIPALE:

1. O noua injectie electronica de combustibil,motor 749cc in 4 cilindri; foloseste arhitectura motorului de SUZUKI GSX-S 750 pentru a oferi o experiență de sportbikes si un cuplu marit.

2. Suzuki Advanced Traction Control*, permite riderului selectia a 4 module de sensibilitate a puterii pentru condițiile de drum.

3. Șasiu unic care integrează cele mai bune calități ale unui cadru tubular intr-un Streetbike combinat cu suspensie KYB pentru a asigura o manipulare precisă.

4. Noile Etrierele față de frână Nissin Monobloc duble, rotoare de frână în stil val furnizează performanțe puternice și precise de frânare.

5. Stilul agresiv, cu ADN luat de la renumitul GSX-S1000, ofera o poziție confortabilă si ergonomica, dar sportiv in acelasi timp.

CARACTERISTICILE MOTORULUI:

Motorul de 749cc in 4 cilindri utilizează arhitectura lui SUZUKI GSX-S 750 din 2005, astfel încât cuplul motor este este livrat incepand de la turatie mica pana la cea mazima linear!

Pornind de la GSX-R K5 s-a permis de asemenea un sasiu mai scurt care îmbunătățește foarte mult manevrabilitatea. Acest lucru face ca GSX-S750 sa fie singura motocicleta din clasa sa cu un motor cprovenit dintr-o motocicleta supersport.

Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV) system contribue la o mai bună reacție a accelerației și un cuplu linear incepand cu turatia minima pana la turatia medie RPM, continuand sa aiba performanta pana la sfarsitul turatiei maxime.

Noile injectoare cu 10 gauri tip Nas Lung alimenteaza cu combustibil fin atomizat, pentru a crește eficiența arderii.

Suzuki a patentat Throttle-body Integrated Idle Speed Control (TI-ISC) care stabilizează motorul de turația de mers în gol și ajută la emisii mai reduse. Sistemul este compact și ușor.TI-ISC mai are rolul de a regla turatia de plecare de pe loc pentru a netezi livrarea de putere și pentru a ajuta la reducerea posibilității motociclistului de a opri motorul la pornire.Deasemenea ajuta foarte mult la mersul in oras!Sistemul de control al tracțiunii avansat a lui Suzuki Engine Control Module (ECM)* permite riderului sa controleaze accelerația cu mai multă încredere în diferite condiții de mers. Există patru moduri de control al tracțiunii (1, 2, 3, și OFF) care se pot selecta usor de la un buton de pe comanda stanga a ghidonului.

-Modul 1 este cel mai scăzut nivel de sensibilitate cel mai potrivit pentru rideri experimentati sau în condiții care au o bună aderență la suprafața drumului (regim sport pe drumuri netede bune).

-Modul 2 este un nivel de sensibilitate moderat, care este potrivit pentru majoritatea riderilor în condiții de aderență variata a asfaltului sau pe sosele virajate (oraș sau condițiile de drum normale).

-Modul 3 este cel mai înalt nivel de sensibilitate adecvat pentru condițiile de drum în cazul în care aderența poate fi foarte scazuta(suprafețe umede sau reci).

-Modul 4 decupleza toate functiile de comtrol al tractiunii.

Informații suplimentare

Marca

Alezaj x Cursa

72.0 mm x 46.0 mm

Tip Motor

749 cc, 4-stroke, liquid-cooled, 4-cylinder, DOHC

Raport Compresie

12.3 : 1

Alimentare

Suzuki Fuel Injection with SDTV

Ambreiaj

Multidisc in ulei

Suspensie Fata

Inverted telescopic, coil spring, oil damped

Suspensie Spate

Link type, single shock, coil spring, oil damped

Frane Fata

Nissin, 4-piston, Disc, twin Dual 310 mm discs

Frane Spate

Nissin, 1-piston, Disc single 240 mm disc

Capacitate Rezervor

16.0 L

Putere Maxima

84 kW (114,24 CV) la 10.500 grot/min.

Cuplu Maxim

81 Nm a 9.000 rot/min

Greutate la plin

211 kg

Anvelopa Fata

120/70ZR17M/C (58W), tubeless

Anvelopa Spate

180/55ZR17M/C (73W), tubeless

Inaltime Sa

820 mm

Distanta dintre roti

1455 mm

Garda la sol

135 mm

Lumini

Far 12V 60/55W H4, stop LED

Cunsum carburant

4.9 (liters / 100 km)

Capacitate baterie

12 V 10A

Dimensiuni motocicleta

2125 mm x 785 mm x 1.055 mm

Cutia de viteze

Cutia de viteze

secventiala 6 trepte

1 recenzie pentru SUZUKI GSX-S 750

  1. Evaluat la 5 stele din 5

    noni

    Arata bine si e neamipomenit de manevrabila iar pretul imbatabil.Recomand 750cc este deajuns pentru oricine.
    Tudor V

Adaugă un comentariu